Hallo allemaal,
Ik heb mijn 2024 bz4X AWD geleased omdat ik een geweldige deal kreeg, wetende dat hij erg langzaam oplaadt. Ik weet dat de FWD sneller zou moeten opladen. Oorspronkelijk stond in de Amerikaanse specificaties dat de FWD een maximale DC-laadsnelheid had van 150 kW en in 30 minuten van weinig licht naar 80% kon opladen, en dat de AWD een maximale snelheid had van 100 kW en in ongeveer een uur van weinig licht naar 80% zou opladen. Toen hebben ze voor 2024 de AWD geĂĽpdatet om te zeggen dat weinig licht naar 80% 35 minuten zou duren. Ik denk niet dat ik een bijgewerkte maximale DC-snelheid voor de 2024 AWD heb gezien. Trouwens, welk batterijpercentage is "weinig licht"?
Om huidige en toekomstige eigenaren een idee te geven van wat ze kunnen verwachten, kunt u dan uw werkelijke resultaten hier plaatsen? Belangrijke dingen om te vermelden zijn de datum, het land waar u zich bevindt, uw modeljaar, FWD of AWD, uw begin- en eindlaadtoestand en de omgevingstemperatuur. Als iemand een daadwerkelijke laadcurve heeft om te plaatsen, is dat ideaal. Ik zal beginnen. Ik heb afgelopen zaterdag geprobeerd wat tests uit te voeren met als enig doel mijn resultaten hier te delen. Ik probeerde eerst een Tesla Supercharger Magic Dock, maar ik kon hem helemaal niet aan de praat krijgen. Toen had ik daadwerkelijk een lading nodig, maar de Chargepoint DC-snellader die ik vond, had een limiet van 62 kW. Ik kreeg 57 kW van die, maar het werd beperkt door de lader.
Toen vond ik een gloednieuw Electrify America-station met slechts 350 kW-stations, dus ik heb daar aangesloten: 27 april, Verenigde Staten, 2024 AWD. De temperatuur was 65 graden F. De beginlaadtoestand was 37%, de eindlaadtoestand was 40%. Gedurende de twee minuten van het opladen kreeg ik 70 kW tijdens de hele sessie.
Ik hoop dat we wat actuele informatie kunnen verzamelen over wat we kunnen verwachten.
Ik heb mijn 2024 bz4X AWD geleased omdat ik een geweldige deal kreeg, wetende dat hij erg langzaam oplaadt. Ik weet dat de FWD sneller zou moeten opladen. Oorspronkelijk stond in de Amerikaanse specificaties dat de FWD een maximale DC-laadsnelheid had van 150 kW en in 30 minuten van weinig licht naar 80% kon opladen, en dat de AWD een maximale snelheid had van 100 kW en in ongeveer een uur van weinig licht naar 80% zou opladen. Toen hebben ze voor 2024 de AWD geĂĽpdatet om te zeggen dat weinig licht naar 80% 35 minuten zou duren. Ik denk niet dat ik een bijgewerkte maximale DC-snelheid voor de 2024 AWD heb gezien. Trouwens, welk batterijpercentage is "weinig licht"?
Om huidige en toekomstige eigenaren een idee te geven van wat ze kunnen verwachten, kunt u dan uw werkelijke resultaten hier plaatsen? Belangrijke dingen om te vermelden zijn de datum, het land waar u zich bevindt, uw modeljaar, FWD of AWD, uw begin- en eindlaadtoestand en de omgevingstemperatuur. Als iemand een daadwerkelijke laadcurve heeft om te plaatsen, is dat ideaal. Ik zal beginnen. Ik heb afgelopen zaterdag geprobeerd wat tests uit te voeren met als enig doel mijn resultaten hier te delen. Ik probeerde eerst een Tesla Supercharger Magic Dock, maar ik kon hem helemaal niet aan de praat krijgen. Toen had ik daadwerkelijk een lading nodig, maar de Chargepoint DC-snellader die ik vond, had een limiet van 62 kW. Ik kreeg 57 kW van die, maar het werd beperkt door de lader.
Toen vond ik een gloednieuw Electrify America-station met slechts 350 kW-stations, dus ik heb daar aangesloten: 27 april, Verenigde Staten, 2024 AWD. De temperatuur was 65 graden F. De beginlaadtoestand was 37%, de eindlaadtoestand was 40%. Gedurende de twee minuten van het opladen kreeg ik 70 kW tijdens de hele sessie.
Ik hoop dat we wat actuele informatie kunnen verzamelen over wat we kunnen verwachten.